ساميارساميار، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

سامیار، پسر مهربون مامان و بابا

باز هم تب

1390/2/13 15:20
نویسنده : مامان رضوان
452 بازدید
اشتراک گذاری

ساميارم

ديشب -دوشنبه 12/2/90-  دوباره تو خواب تب داشتي. بيدارت كردم شربت استامينفون بهت دادم خوردي - بعد پرسيدي كه چرا بايد شربت ميخوردم؟ بهت گفتم كه ديروز از صبح تا بعداز ظهر دائم رو پشت بوم تو آفتاب بودي و باد هم مياومد و نميدونم خلاصه مثل اينكه يه كم سرما خورده باشي. و بهت گفتم كه اخه چرا به حرف من گوش نكردي كه هرچي بهت گفتم بيا پائين نيومدي؟ گفتي كه آخه شيطون اون بالا بود و من و گول زد كه رو پشت بوم بمونم. الهي قربونت برم.

دلم مثل سير و سركه ميجوشه كه فقط برسم خونه ببينم در چه حالي.

پسرم لطفا هيچوقت مريض نشووووووووووووووووووووووووووووووووووووو.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Marziye
7 تیر 90 9:46
تريپتو قربون پسر