ساميارساميار، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

سامیار، پسر مهربون مامان و بابا

ببخشید دیر شد

1390/11/30 15:20
نویسنده : مامان رضوان
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

خیلی وقته که هیچی برات ننوشتم.

عزیز دلم توی این چند وقته اتفاقهایی که افتاد اینکه تولد من گذشت ( ١٨ آبان - که بابا مرتضی نبود و ما خونه دایی بهزاد بودیم- وقتی شمع ها رو فوت کردم گفتی وایسا من برات کادو گرفتم -فقط اینکه بالای کمدمه - با سپهر و خاله رویا رفتی بالا و قلک خودت روبهم کادو دادی...........یعنی فقط قلبم پوووووووف. هزارتا بوست کردم)

بینی ام رو عمل کردم و تو عین یه پرستار خوب بهم رسیدی و مراقبت ازم کردی -ممنونم

رفتی مسافرت اصفهان با بابا مرتضی و کلی خوش گذورندی و آخر هفته هم اومدم دنبالت و باهم برگشتیم تهران.

سامیارم .....دوستت دارم خیلی خیلی زیاد.

خدایا بابت این دسته گلت ممنونم و شاکر درگاهت.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دخملی
13 مرداد 91 11:14
امروز13مرداده تولد گل پسملتون....مبارک باش ایشاا...
me
13 مرداد 91 13:45
تولدت مبارک